Меню сайту
Яндекс.Метрика
Категорії каталога
Мои статьи [42]
Наше опитування
Чи допомогли Вам у виборі електронні книги поселення?
Всего ответов: 98
Головна » Статті » Мои статьи

Підсумок виставок – понад 60 підписаних договорів про співпрацю Наприкінці березня 2008 року санаторій „Квітка полонини” взяв участь у ХІV

Міжнародній виставці UITT 2008 – „Україна – подорожі та туризм”, яка проходила в Києві. А в квітні закарпатський санаторій було представлено у виставковому залі морвокзалу м. Одеса на VI Міжнародній Асамблеї Туристичного Бізнесу, в рамках якої відбулася виставка „Турмаркет 2008”. Результат – понад 60 підписаних договорів про співпрацю.

На VI Ужгородській виставці-ярмарку 'Тур'євроцентр-Закарпаття' 2007     
На VI Ужгородській виставці-ярмарку 'Тур'євроцентр-Закарпаття' 2007
В очікуванні курортного сезону в Україні стало доброю традицією проводити спеціалізовані туристичні виставки, де представляється не тільки туристичний потенціал нашої держави, а й туристичні продукти інших країн. Зазвичай ці виставки відбуваються весною – напередодні літнього сезону і восени – як підготовка до зимового відпочинку. Тут щорічно зустрічаються туристичні оператори, агентства, національні та регіональні туристичні комітети, готелі, санаторії, бази відпочинку, спеціалізовані ЗМІ, страхові компанії, авіакомпанії тощо.
Комерційний директор ТОВ 'Сузір'я' Агнеса Кеменяш представляє оздоровницю на XIV Міжнародній виставці UITT 2008, м.Київ
Комерційний директор ТОВ 'Сузір'я' Агнеса Кеменяш представляє оздоровницю на XIV Міжнародній виставці UITT 2008, м.Київ












    



І
хоча нині участь у виставці – захід не з дешевих, підприємства-експоненти розуміють, що з допомогою саме виставок вдається вирішити чимало завдань: сформувати позитивну думку про фірму, товарну лінію чи підтримати вже завойовану репутацію, показати нові можливості підприємства чи товару і, врешті-решт, стимулювати нові замовлення, розширювати співпрацю. Крім того, виставка – це пошук нових ринків, укладання нових угод, підписання договорів. Саме тому санаторій „Квітка полонини” не залишається осторонь цих заходів. 
     Щороку оздоровчий заклад провадить рекламні кампанії як на загальноукраїнському ринку санаторно-курортних послуг, так і за кордоном. До прикладу, минулоріч „Квітка полонини” відвідала VI Туристичну виставку-ярмарок „VOYADGER-2007” в м.Кельце (Польща). Восени 2008 року планує заявити про себе і на міжнародній туристичній виставці в Москві. Вже нині росіяни активно користуються послугами „Квітки полонини”, щороку кількість відпочиваючих з Росії тут зростає. Але не є таємницею, що загалом наші сусіди мало знають про Західну Україну, в тому числі і про Закарпатську область. Тож на осінній туристичній виставці „Квітка полонини” матиме можливість поінформувати москвичів про прекрасні умови для відпочинку в нашому краї, гостинність закарпатців та їх прихильність до росіян.
На VI Міжнародній Асамблеї Туристичного Бізнесу (виставка 'Турмаркет 2008')
На VI Міжнародній Асамблеї Туристичного Бізнесу (виставка 'Турмаркет 2008' м.Одеса)
  Цьогоріч на травневі свята в „Квітці полонини” не було, як мовиться, де яблуку впасти, всі місця було розкуплено за кілька місяців до „весняних канікул”. Про популярність оздоровчого закладу свідчить також факт, що вже сьогодні майже всі номери в обох корпусах санаторію заброньовано до середини осені. Посприяла цьому, зокрема, й участь закладу в туристичних виставках.


Категорія: Мои статьи | Додав: kvitka-dkz (08.11.2008)
Переглядів: 1180 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вітаю Вас Гість

Пошук
Інші сайти системи ДКЗ
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів 0

ДКЗ © 2024